03 november, 2010

Mina Lanvin-favoriter

De som känner mig vet att jag är en sucker för fina klänningar. När jag bodde i Bangladesh sydde jag upp 9st hos den lokala skräddaren, så egentligen är min klänningsgarderob ganska full.. Men jag kommer definitivt göra plats för Lanvin (om jag hinner kila ifrån jobbet en stund o slåss om dyrgriparna i butik vill säga..).
Dessa är mina topp 5!
Gult kommer starkt o i den här modellen blir det en självklar topplacering!


Just fabulous!!

Att värma sig med i vinter

Karamellrosa kan aldrig bli fel :)

Schyst topp som jag hoppas är tillräckligt vid o lång för att matcha med tights.. 

Vilka favoriter har ni? Jag håller verkligen tummarna för att jag åtminstone ska kunna lägga beslag plaggen i topp tre...


Those who knows me know that I'm a sucker for beautiful dresses. These garments are my Top 5 from the Lanvin for H&M collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar